Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
----------------------------
PROJEKTOWANIE LOGOTYPÓW
__________________________
Logo to wizytówka firmy. Potencjalny klient po obejrzeniu samego logotypu powinien zapamiętać markę oraz wstępnie wiedzieć czym się zajmuje.
Logo to nic innego jak indywidualny i niepowtarzalny "podpis" firmy, oddający jej charakter. Mówiący o tym w jaki sposób jest nowoczesna, jakie miejsce zajmuje na rynku i jak chce, żeby ją postrzegali klienci.
Śmiało można postawić tezę, że bez podpisu nie założymy konta w banku, nie załatwimy spraw urzędowych - formalnie Nas nie ma. Podobnie - firma bez swojego znaku graficznego trudniej funkcjonuje i ze zwiększonym wysiłkiem przedziera się do świadomości klientów, generując po drodze dodatkowe koszty marketingowe.
Jedną z najważniejszych cech dobrego logo jest jego rozpoznawalność - która przekłada się w konkretny sposób na zainteresowanie klientów. Logo ma spełniać określone zadanie biznesowe, a mianowicie zwiększać zysk Twojej firmy.
Dobre logo to nie wydatek lecz inwestycja i początek identyfikacji wizualnej marki - dzięki czemu klient Cię pozna, zaufa i zdobędziesz jego lojalność - a to najtrwalsza przewaga konkurencyjna jaką można osiągnąć.